Шановні клієнти та партнери!
Наша країна зараз переживає складний час через російську навалу, але це згуртовує та об'єднує українську націю.
Українська Архівна Компанія 🇺🇦 також зазнала втрат та збитків від дій російських агресорів. Однак ми все одно продовжуємо надавати послуги. З першого травня наш головний офіс відновлює роботу у штатному режимі. Наразі працює центральний офіс компанії у місті Києві, архівосховище в Вінницький області та команда віддалених операторів обробки та збору даних в м. Чернігів.
Як і раніше, ми надаємо послуги:
➡️ зберігання документів в нашому архівосховищі;
➡️ архівації та впорядкування паперів.
Протягом останніх тринадцяти років Українська Архівна Компанія є чи не єдиною у державі з виключно українським керівництвом, бенефіціарами, співробітниками та головним офісом. Ми – провідна організація, що забезпечує архівне зберігання документів та виконує весь комплекс архівних послуг.
Всі кошти, що ми отримуємо завдяки власній діяльності, залишаються у державі та направляються на розвиток економіки України та забезпечення добробуту наших співробітників. Сьогодні, як ніколи, важливо бути єдиними. Перемога буде за нами! Слава Україні!
Українська Архівна Компанія 🇺🇦
Зберігання після ліквідації
Ви ліквідували свою компанію і не знаєте, що робити з документами??? Де зберігати залишені від діяльності документи компанії і як отримати архівну довідку для зняття компанії з обліку???
Українська Архівна Компанія надає послуги з прийому на зберігання документів ліквідованих підприємств.
Передача документів і подальше користування документацією ліквідованого підприємства передбачається в акті, наказі чи рішенні про ліквідацію організації. Рішення про подальшу долю документів приймається керівництвом підприємства, що ліквідується, перед передачею ліквідаційній комісії. Крім того повинно бути передбачено фіннсування цих робіт - упорядкування, дострокове прийняття і подальше зберігання документів. Всі ці витрати передбачаються у кошторисі комісії, створеної для реорганізації або ліквідації установи.
Передача документів ліквідаційній комісії оформляється актом передачі, який містить інформацію про всі передані документи, у тому числі про документи постійного зберігання, з особового складу, документи з тимчасовим терміном зберігання.
Передача документів ліквідованого підприємства архіву входить в обов'язки ліквідаційної комісії. При цьому, в договорі з компанією-зберігачем, повинен бути обговорений порядок знищення документів після припинення тимчасового терміну зберігання.
Передавши документи на зберігання в Українську Архівну Компанію, Ви отримуєте ряд переваг:
- Ми знаємо свою роботу і суворо дотримуємося всіх норм чинного законодавства України
- Ви завжди зможете отримати вичерпну консультацію у провідних фахівців архівної справи України
- Ми тісно співпрацюємо з Держ. Архівами України
- Ми надаємо послуги з архівної обробки і зберігання документів за державними тарифами
- З нами Ви раз і назавжди вирішите проблему зберігання документів ліквідованого підприємства.
Зателефонуйте нам і ми проконсультуємо Вас щодо процедури передачі на зберігання документів при ліквідації підприємства! Складне можна зробити простим!