Нам 10 років - Більше 3000 клієнтів! - Більше 1 млн. справ на зберіганні! - Клієнти всіх форм власності! - Співпраця з органами влади та управління!

Референции

«Руководство и коллектив нашей компании искренне благодарит ООО «Украинская Архивная Компания» за оказанную грамотную, профессиональную помощь в сфере хранения документов. Хотелось бы отметить оперативное реагирование на все возникающие в процессе работы нюансы. Особо отмечаем живое человеческое участие и заинтересованность в достижении результата.»





СК «Юпітер»
Vienna Insurance Group

Все новости


Референции

«За время сотрудничества, специалисты ООО «Украинская Архивная Компания» продемонстрировали отличное знание архивного дела. Поставленные задачи были выполнены качественно и в согласованные сроки. Выражаем огромную признательность за эффективную работу и надеемся на дальнейшее успешное сотрудничество.»


Все новости


Cкачайте

Наші брошури

Новини

Українська Архівна Компанія стала переможцем в тендерных торгах реалізації проекту Міністерства Юстиції України

27.09.2016 Українська Архівна Компанія стала переможцем  в тендерных торгах реалізації проекту

Міністерства Юстиції України «Послуги бібліотек і архівів код ДК 016-2010:91.01.1 (ДК 021:2015-79995000-5 Послуги з управління бібліотечними фондами) (послуги з упорядкування документів та палітурні роботи)»

ХII Международный форум «Лояльный покупатель: где у него кнопка?

Украинская Архивная Компания примет участие в ХII Международном форуме «Лояльный

покупатель: где у него кнопка?», который состоится 11-12 октября в Киеве.

Аудитория форума:

Инновационные компании, внедряющие передовые маркетинговые технологии.

Перемога в тендерних торгах

9 вересня 2016 року.  Українська Архівна Компанія стала переможцем  в тендерних торгах реалізації проекту: « Послуги бібліотек та архівів». Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ, Центральна бібліотека ім. Т.Г.Шевченка для дітей м.Києва

Все новости


Зробити безкоштовний запит
Додати файл:

Ми в соц. мережах

 

 

 

Шановні клієнти та партнери!

Наша країна зараз переживає складний час через російську навалу, але це згуртовує та об'єднує українську націю. 

Українська Архівна Компанія 🇺🇦 також зазнала втрат та збитків від дій російських агресорів. Однак ми все одно продовжуємо надавати послуги. З першого травня наш головний офіс відновлює роботу у штатному режимі. Наразі працює центральний офіс компанії у місті Києві, архівосховище в Вінницький області та команда віддалених операторів обробки та збору даних в м. Чернігів.

Як і раніше, ми надаємо послуги:

➡️ зберігання документів в нашому архівосховищі;

➡️ архівації та впорядкування паперів.

Протягом останніх тринадцяти років Українська Архівна Компанія є чи не єдиною у державі з виключно українським керівництвом, бенефіціарами, співробітниками та головним офісом. Ми – провідна організація, що забезпечує архівне зберігання документів та виконує весь комплекс архівних послуг.

Всі кошти, що ми отримуємо завдяки власній діяльності, залишаються у державі та направляються на розвиток економіки України та забезпечення добробуту наших співробітників. Сьогодні, як ніколи, важливо бути єдиними. Перемога буде за нами! Слава Україні!

Українська Архівна Компанія 🇺🇦

Зберігання після ліквідації

Ви ліквідували свою компанію і не знаєте, що робити з документами??? Де зберігати залишені від діяльності документи компанії і як отримати архівну довідку для зняття компанії з обліку???

Українська Архівна Компанія надає послуги з прийому на зберігання документів ліквідованих підприємств.

Передача документів і подальше користування документацією ліквідованого підприємства передбачається в акті, наказі чи рішенні про ліквідацію організації. Рішення про подальшу долю документів приймається керівництвом підприємства, що ліквідується, перед передачею ліквідаційній комісії. Крім того повинно бути передбачено фіннсування цих робіт - упорядкування, дострокове прийняття і подальше зберігання документів. Всі ці витрати передбачаються у кошторисі комісії, створеної для реорганізації або ліквідації установи.

Передача документів ліквідаційній комісії оформляється актом передачі, який містить інформацію про всі передані документи, у тому числі про документи постійного зберігання, з особового складу, документи з тимчасовим терміном зберігання.

Передача документів ліквідованого підприємства архіву входить в обов'язки ліквідаційної комісії. При цьому, в договорі з компанією-зберігачем, повинен бути обговорений порядок знищення документів після припинення тимчасового терміну зберігання.

Передавши документи на зберігання в Українську Архівну Компанію, Ви отримуєте ряд переваг:

- Ми знаємо свою роботу і суворо дотримуємося всіх норм чинного законодавства України

- Ви завжди зможете отримати вичерпну консультацію у провідних фахівців архівної справи України

- Ми тісно співпрацюємо з Держ. Архівами України

- Ми надаємо послуги з архівної обробки і зберігання документів за державними тарифами

- З нами Ви раз і назавжди вирішите проблему зберігання документів ліквідованого підприємства.

Зателефонуйте нам і ми проконсультуємо Вас щодо процедури передачі на зберігання документів при ліквідації підприємства! Складне можна зробити простим!