Нам 10 років - Більше 3000 клієнтів! - Більше 1 млн. справ на зберіганні! - Клієнти всіх форм власності! - Співпраця з органами влади та управління!

Референции

«Подтверждаем высокий профессиональный уровень сотрудников Вашей компании, обеспечивающий ее динамичное и успешное развитие, гибкий подход к нашим пожеланиям и ответственность в работе. Будем рады видеть Вас в качестве постоянного партнера.»

http://pecherskiy.kiev.ua/modules/pages/pictures/348x473/LogoUZTSpng_1375.png

ЮЗТС

Все новости


Референции

«За время сотрудничества, специалисты ООО «Украинская Архивная Компания» продемонстрировали отличное знание архивного дела. Поставленные задачи были выполнены качественно и в согласованные сроки. Выражаем огромную признательность за эффективную работу и надеемся на дальнейшее успешное сотрудничество.»


Все новости


Cкачайте

Наші брошури

Новини

Українська Архівна Компанія стала переможцем в тендерных торгах реалізації проекту Міністерства Юстиції України

27.09.2016 Українська Архівна Компанія стала переможцем  в тендерных торгах реалізації проекту

Міністерства Юстиції України «Послуги бібліотек і архівів код ДК 016-2010:91.01.1 (ДК 021:2015-79995000-5 Послуги з управління бібліотечними фондами) (послуги з упорядкування документів та палітурні роботи)»

ХII Международный форум «Лояльный покупатель: где у него кнопка?

Украинская Архивная Компания примет участие в ХII Международном форуме «Лояльный

покупатель: где у него кнопка?», который состоится 11-12 октября в Киеве.

Аудитория форума:

Инновационные компании, внедряющие передовые маркетинговые технологии.

Перемога в тендерних торгах

9 вересня 2016 року.  Українська Архівна Компанія стала переможцем  в тендерних торгах реалізації проекту: « Послуги бібліотек та архівів». Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ, Центральна бібліотека ім. Т.Г.Шевченка для дітей м.Києва

Все новости


Зробити безкоштовний запит
Додати файл:

Ми в соц. мережах

 

 

 

Шановні клієнти та партнери!

Наша країна зараз переживає складний час через російську навалу, але це згуртовує та об'єднує українську націю. 

Українська Архівна Компанія 🇺🇦 також зазнала втрат та збитків від дій російських агресорів. Однак ми все одно продовжуємо надавати послуги. З першого травня наш головний офіс відновлює роботу у штатному режимі. Наразі працює центральний офіс компанії у місті Києві, архівосховище в Вінницький області та команда віддалених операторів обробки та збору даних в м. Чернігів.

Як і раніше, ми надаємо послуги:

➡️ зберігання документів в нашому архівосховищі;

➡️ архівації та впорядкування паперів.

Протягом останніх тринадцяти років Українська Архівна Компанія є чи не єдиною у державі з виключно українським керівництвом, бенефіціарами, співробітниками та головним офісом. Ми – провідна організація, що забезпечує архівне зберігання документів та виконує весь комплекс архівних послуг.

Всі кошти, що ми отримуємо завдяки власній діяльності, залишаються у державі та направляються на розвиток економіки України та забезпечення добробуту наших співробітників. Сьогодні, як ніколи, важливо бути єдиними. Перемога буде за нами! Слава Україні!

Українська Архівна Компанія 🇺🇦

Реєстри та описи

Набрид хаос в документах??? Виникла необхідність систематизувати та структурувати велику к-ть документів??? Вам знадобляться послуги нашої компанії!

Українська Архівна Компанія, використовуючи свій багаторічний досвід реалізації проектів з архівної обробки і зберігання документів, виконує трудомісткі роботи зі складання реєстрів та описів великих масивів паперових документів і цифрових носіїв інформації.

Наші оператори складають реєстри будь-яких документів, - кредитних і страхових справ, договорів-доручень колекторських компаній, транспортно-експедиційних накладних, анкет опитувань, бухгалтерських та кадрових документів, тощо.

Роботи зі здійснення опису включають:

- Перерахування архівістами в заголовках кожної справи укрупненого переліку документів, що входять до його складу,

- Внесення переліку документів в електронний реєстр документів

- Внесення в електронний реєстр термінів зберігання документів, номерів статей за Переліком № 41

- Внесення даних про номер короба, в якому зберігається справа (якщо документи зберігаються в архівосховищі)

Ми організуємо роботи з оцінювання описів та реєстрів будь-яких обсягів документів!

Спільно із замовником ми розробляємо тех. завдання на відповідний проект, визначаємо кількість інформації, яку необхідно зафіксувати в описі або реєстрі. Виходячи з цього, а також з термінів виконання проекту, ми визначаємо оптимальну кількість операторів введення даних для робіт.

Приклади складання описів та реєстрів документів:

1. Опис справ з особового складу для відділу кадрів

2. Опис бухгалтерських документів підприємства або організації

3. Опис і реєстр договорів на підприємстві

4. Реєстр страхових договорів і полісів

5. Реєстр кредитних договорів

6. Реєстр і опис справ колекторських компаній

7. Реєстр і опис накладних логістичних компаній і кур'єрської служби

8. Реєстр і опис технічної документації для архітектурно-проектних організацій

9. Опис періодичних видань

10. Каталогізація всіх документів організації зі складанням реєстрів та опису

Ви ставите перед нами завдання, а ми в свою чергу знаходимо його оптимальне рішення! Ми гарантуємо Вам економію Ваших ресурсів і часу!