Шановні клієнти та партнери!
Наша країна зараз переживає складний час через російську навалу, але це згуртовує та об'єднує українську націю.
Українська Архівна Компанія 🇺🇦 також зазнала втрат та збитків від дій російських агресорів. Однак ми все одно продовжуємо надавати послуги. З першого травня наш головний офіс відновлює роботу у штатному режимі. Наразі працює центральний офіс компанії у місті Києві, архівосховище в Вінницький області та команда віддалених операторів обробки та збору даних в м. Чернігів.
Як і раніше, ми надаємо послуги:
➡️ зберігання документів в нашому архівосховищі;
➡️ архівації та впорядкування паперів.
Протягом останніх тринадцяти років Українська Архівна Компанія є чи не єдиною у державі з виключно українським керівництвом, бенефіціарами, співробітниками та головним офісом. Ми – провідна організація, що забезпечує архівне зберігання документів та виконує весь комплекс архівних послуг.
Всі кошти, що ми отримуємо завдяки власній діяльності, залишаються у державі та направляються на розвиток економіки України та забезпечення добробуту наших співробітників. Сьогодні, як ніколи, важливо бути єдиними. Перемога буде за нами! Слава Україні!
Українська Архівна Компанія 🇺🇦
Реєстри та описи
Набрид хаос в документах??? Виникла необхідність систематизувати та структурувати велику к-ть документів??? Вам знадобляться послуги нашої компанії!
Українська Архівна Компанія, використовуючи свій багаторічний досвід реалізації проектів з архівної обробки і зберігання документів, виконує трудомісткі роботи зі складання реєстрів та описів великих масивів паперових документів і цифрових носіїв інформації.
Наші оператори складають реєстри будь-яких документів, - кредитних і страхових справ, договорів-доручень колекторських компаній, транспортно-експедиційних накладних, анкет опитувань, бухгалтерських та кадрових документів, тощо.
Роботи зі здійснення опису включають:
- Перерахування архівістами в заголовках кожної справи укрупненого переліку документів, що входять до його складу,
- Внесення переліку документів в електронний реєстр документів
- Внесення в електронний реєстр термінів зберігання документів, номерів статей за Переліком № 41
- Внесення даних про номер короба, в якому зберігається справа (якщо документи зберігаються в архівосховищі)
Ми організуємо роботи з оцінювання описів та реєстрів будь-яких обсягів документів!
Спільно із замовником ми розробляємо тех. завдання на відповідний проект, визначаємо кількість інформації, яку необхідно зафіксувати в описі або реєстрі. Виходячи з цього, а також з термінів виконання проекту, ми визначаємо оптимальну кількість операторів введення даних для робіт.
Приклади складання описів та реєстрів документів:
1. Опис справ з особового складу для відділу кадрів
2. Опис бухгалтерських документів підприємства або організації
3. Опис і реєстр договорів на підприємстві
4. Реєстр страхових договорів і полісів
5. Реєстр кредитних договорів
6. Реєстр і опис справ колекторських компаній
7. Реєстр і опис накладних логістичних компаній і кур'єрської служби
8. Реєстр і опис технічної документації для архітектурно-проектних організацій
9. Опис періодичних видань
10. Каталогізація всіх документів організації зі складанням реєстрів та опису
Ви ставите перед нами завдання, а ми в свою чергу знаходимо його оптимальне рішення! Ми гарантуємо Вам економію Ваших ресурсів і часу!